Πού βρίσκεται το Glavas Inn;

Το Glavas Inn βρίσκεται στην καρδιά της Χαλκιδικής, στο Τρίκορφο, σε ιδανική τοποθεσία ανάμεσα στις χερσονήσους της Κασσάνδρας και της Σιθωνίας.

Παρέχετε υπηρεσίες για γενέθλια, επετείους ή μήνα του μέλιτος;

Απολύτως! Είτε γιορτάζετε μια ξεχωριστή περίσταση είτε ένα σημαντικό γεγονός, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Απλώς στείλτε μας email στο hello@glavasinn.gr με το αίτημά σας και θα φροντίσουμε κάθε λεπτομέρεια να είναι τέλεια για τον εορτασμό σας.

Διαθέτει το Glavas Inn χώρο στάθμευσης για τους επισκέπτες;

Ναι! Παρέχουμε δωρεάν χώρο στάθμευσης εντός του καταλύματος για όλους τους επισκέπτες μας. Δεν απαιτείται κράτηση, καθώς λειτουργεί με σειρά προτεραιότητας.

Ποιες επιλογές φαγητού υπάρχουν στο Glavas Inn;

Απολαύστε αυθεντική, σπιτική ελληνική κουζίνα στο εστιατόριό μας, όπου η σεφ ετοιμάζει καθημερινά πιάτα με φρέσκα, τοπικά υλικά. Για τους επισκέπτες που χαλαρώνουν στην πισίνα ή επιθυμούν ένα γρήγορο σνακ στην παραλία, προσφέρουμε à la carte μενού στο pool bar (ισχύουν επιπλέον χρεώσεις). Παρέχεται επίσης δυνατότητα takeaway από το pool bar προς την παραλία.

Ποια είναι η πολιτική για το check-in και το check-out;

Το check-in ξεκινά στις 14:00 και το check-out γίνεται έως τις 11:00. Νωρίτερη άφιξη ή αργότερη αναχώρηση μπορούν να κανονιστούν κατόπιν αιτήματος και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

Παρέχονται πετσέτες για την πισίνα και την παραλία;

Οι πετσέτες παρέχονται μόνο για χρήση εντός του δωματίου. Παρακαλούνται οι επισκέπτες να φέρνουν τις δικές τους πετσέτες για την πισίνα και την παραλία.

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας της reception;

Η reception λειτουργεί καθημερινά από τις 07:30 έως τις 23:30. Σε περίπτωση άφιξης μετά το ωράριο, μέλος της ομάδας μας θα χαρεί να σας υποδεχτεί — παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.

Υπάρχει κατάστημα για αγορά σουβενίρ στο ξενοδοχείο;

Ναι, στο χώρο του lobby λειτουργεί ένα μικρό κατάστημα για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Προσφέρει διάφορα αναμνηστικά, σνακ, είδη παραλίας και άλλα είδη καθημερινής ανάγκης. Λειτουργεί καθημερινά από τις 08:00 έως τις 23:15.

Παρέχετε υπηρεσία μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο;

Ναι, βρισκόμαστε μόλις 45 λεπτά μακριά από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης (SKG). Μπορείτε να κανονίσετε ιδιωτική μεταφορά με το μίνι βαν 9 θέσεων για μια άνετη και απευθείας διαδρομή. Σημειώστε ότι η πληρωμή της μεταφοράς γίνεται μόνο με μετρητά.

Για κρατήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας στο hello@glavasinn.gr.

Ποια είναι η πολιτική σας για το κάπνισμα;

Στο Glavas Inn προσπαθούμε να διατηρούμε ένα καθαρό και άνετο περιβάλλον για όλους τους επισκέπτες. Γι’ αυτό, το κάπνισμα απαγορεύεται μέσα στα δωμάτια. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι η μη συμμόρφωση με αυτή την πολιτική μπορεί να επιφέρει άμεσο πρόστιμο και χρέωση καθαρισμού. Ωστόσο, το κάπνισμα επιτρέπεται στα μπαλκόνια και στους εξωτερικούς χώρους.

Επιτρέπονται κατοικίδια στο Glavas Inn;

Αν και λατρεύουμε τα ζώα, δεν επιτρέπονται κατοικίδια στο Glavas Inn. Η πολιτική αυτή μας βοηθά να διατηρούμε ένα ήρεμο και χαλαρωτικό περιβάλλον για όλους τους επισκέπτες μας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την ομάδα marketing και συνεργασιών;

Στο Glavas Inn, υποδεχόμαστε συνεργασίες που βελτιώνουν την εμπειρία των επισκεπτών μας. Για κάθε ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με email στο hello@glavasinn.gr.

Η χρήση της πισίνας είναι διαθέσιμη σε όλους;

Οι πισίνες είναι αποκλειστικά διαθέσιμες για τους επισκέπτες του Glavas Inn.

Διοργανώνετε εταιρικές εκδηλώσεις;

Ναι! Το Glavas Inn είναι στη διάθεσή σας για εταιρικές ανάγκες, όπως συσκέψεις ή retreats. Αυτές οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά τους μήνες Μάιο και Οκτώβριο. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Πόσο κοντά βρίσκεται η παραλία;

Η παραλία είναι μόλις 150 μέτρα μακριά από το ξενοδοχείο! Στη ρεσεψιόν μπορείτε να νοικιάσετε σετ με δύο ξαπλώστρες και μία ομπρέλα (ισχύει επιπλέον χρέωση).

Μπορώ να νοικιάσω αυτοκίνητο από το ξενοδοχείο;

Φυσικά! Συνεργαζόμαστε με αξιόπιστη εταιρεία και μπορούμε να σας βοηθήσουμε να νοικιάσετε αυτοκίνητο απευθείας μέσω του ξενοδοχείου. Η παραλαβή και η επιστροφή του οχήματος γίνονται στον χώρο του ξενοδοχείου, για τη δική σας διευκόλυνση.

Μπορώ να νοικιάσω SUP για όλη τη μέρα;

Φυσικά! Μπορείτε να νοικιάσετε SUP είτε για 2 ώρες είτε για ολόκληρη την ημέρα. Αν επιθυμείτε να το κρατήσετε περισσότερο, η ενοικίαση μπορεί να επεκταθεί κατόπιν συνεννόησης.

Διατίθενται ημερήσιες εκδρομές και κρουαζιέρες από το ξενοδοχείο και πώς μπορώ να κάνω κράτηση;

Ναι, συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες εταιρείες που προσφέρουν μια ποικιλία εκδρομών στη Σιθωνία, το Άγιο Όρος και τη Θεσσαλονίκη. Μπορείτε να κανονίσετε εύκολα όλες τις κρατήσεις σας κατά την άφιξή σας στη ρεσεψιόν.

Υπάρχει διαθέσιμη υπηρεσία καθαρισμού ρούχων;

Φυσικά! Η υπηρεσία καθαρισμού ρούχων είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Σάββατο. Για αυθημερόν εξυπηρέτηση, παραδώστε τα ρούχα σας μέχρι τις 9:00 π.μ. Όσα παραδοθούν έως αυτή την ώρα επιστρέφονται στο δωμάτιό σας έως τις 3:00 μ.μ. της ίδιας ημέρας. Για στεγνό καθάρισμα ή οποιοδήποτε ειδικό αίτημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα του front desk.

Υπάρχει παιδική χαρά εντός του ξενοδοχείου;

Ναι! Υπάρχει διαθέσιμη παιδική χαρά για τους μικρούς μας φίλους.

Μπορούν να φιλοξενηθούν παιδιά κάτω των 3 ετών;

Σύμφωνα με την πολιτική μας, η διαμονή μας είναι κατάλληλη για τους μικρούς μας φίλους ηλικίας 3 ετών και άνω.

Πού μπορώ να στείλω την αίτησή μου για δουλειά;

Μπορείτε να μας στείλετε email στο hello@glavasinn.gr με το βιογραφικό και τη συνοδευτική επιστολή σας. Παρακαλούμε να αναφέρετε τη θέση για την οποία υποβάλετε αίτηση στο θέμα του email.

Πού βρίσκεται το Glavas Inn;

Το Glavas Inn βρίσκεται στην καρδιά της Χαλκιδικής, στο Τρίκορφο, σε ιδανική τοποθεσία ανάμεσα στις χερσονήσους της Κασσάνδρας και της Σιθωνίας.

Διαθέτει το Glavas Inn χώρο στάθμευσης για τους επισκέπτες;

Ναι! Παρέχουμε δωρεάν χώρο στάθμευσης εντός του καταλύματος για όλους τους επισκέπτες μας. Δεν απαιτείται κράτηση, καθώς λειτουργεί με σειρά προτεραιότητας.

Ποια είναι η πολιτική για το check-in και το check-out;

Το check-in ξεκινά στις 14:00 και το check-out γίνεται έως τις 11:00. Νωρίτερη άφιξη ή αργότερη αναχώρηση μπορούν να κανονιστούν κατόπιν αιτήματος και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας της reception;

Η reception λειτουργεί καθημερινά από τις 07:30 έως τις 23:30. Σε περίπτωση άφιξης μετά το ωράριο, μέλος της ομάδας μας θα χαρεί να σας υποδεχτεί — παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.

Παρέχετε υπηρεσία μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο;

Ναι, βρισκόμαστε μόλις 45 λεπτά μακριά από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης (SKG). Μπορείτε να κανονίσετε ιδιωτική μεταφορά με το μίνι βαν 9 θέσεων για μια άνετη και απευθείας διαδρομή. Σημειώστε ότι η πληρωμή της μεταφοράς γίνεται μόνο με μετρητά.

Για κρατήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας στο hello@glavasinn.gr.

Επιτρέπονται κατοικίδια στο Glavas Inn;

Αν και λατρεύουμε τα ζώα, δεν επιτρέπονται κατοικίδια στο Glavas Inn. Η πολιτική αυτή μας βοηθά να διατηρούμε ένα ήρεμο και χαλαρωτικό περιβάλλον για όλους τους επισκέπτες μας.

Η χρήση της πισίνας είναι διαθέσιμη σε όλους;

Οι πισίνες είναι αποκλειστικά διαθέσιμες για τους επισκέπτες του Glavas Inn.

Πόσο κοντά βρίσκεται η παραλία;

Η παραλία είναι μόλις 150 μέτρα μακριά από το ξενοδοχείο! Στη ρεσεψιόν μπορείτε να νοικιάσετε σετ με δύο ξαπλώστρες και μία ομπρέλα (ισχύει επιπλέον χρέωση).

Μπορώ να νοικιάσω SUP για όλη τη μέρα;

Φυσικά! Μπορείτε να νοικιάσετε SUP είτε για 2 ώρες είτε για ολόκληρη την ημέρα. Αν επιθυμείτε να το κρατήσετε περισσότερο, η ενοικίαση μπορεί να επεκταθεί κατόπιν συνεννόησης.

Υπάρχει διαθέσιμη υπηρεσία καθαρισμού ρούχων;

Φυσικά! Η υπηρεσία καθαρισμού ρούχων είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Σάββατο. Για αυθημερόν εξυπηρέτηση, παραδώστε τα ρούχα σας μέχρι τις 9:00 π.μ. Όσα παραδοθούν έως αυτή την ώρα επιστρέφονται στο δωμάτιό σας έως τις 3:00 μ.μ. της ίδιας ημέρας. Για στεγνό καθάρισμα ή οποιοδήποτε ειδικό αίτημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα του front desk.

Μπορούν να φιλοξενηθούν παιδιά κάτω των 3 ετών;

Σύμφωνα με την πολιτική μας, η διαμονή μας είναι κατάλληλη για τους μικρούς μας φίλους ηλικίας 3 ετών και άνω.

Παρέχετε υπηρεσίες για γενέθλια, επετείους ή μήνα του μέλιτος;

Απολύτως! Είτε γιορτάζετε μια ξεχωριστή περίσταση είτε ένα σημαντικό γεγονός, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Απλώς στείλτε μας email στο hello@glavasinn.gr με το αίτημά σας και θα φροντίσουμε κάθε λεπτομέρεια να είναι τέλεια για τον εορτασμό σας.

Ποιες επιλογές φαγητού υπάρχουν στο Glavas Inn;

Απολαύστε αυθεντική, σπιτική ελληνική κουζίνα στο εστιατόριό μας, όπου η σεφ ετοιμάζει καθημερινά πιάτα με φρέσκα, τοπικά υλικά. Για τους επισκέπτες που χαλαρώνουν στην πισίνα ή επιθυμούν ένα γρήγορο σνακ στην παραλία, προσφέρουμε à la carte μενού στο pool bar (ισχύουν επιπλέον χρεώσεις). Παρέχεται επίσης δυνατότητα takeaway από το pool bar προς την παραλία.

Παρέχονται πετσέτες για την πισίνα και την παραλία;

Οι πετσέτες παρέχονται μόνο για χρήση εντός του δωματίου. Παρακαλούνται οι επισκέπτες να φέρνουν τις δικές τους πετσέτες για την πισίνα και την παραλία.

Υπάρχει κατάστημα για αγορά σουβενίρ στο ξενοδοχείο;

Ναι, στο χώρο του lobby λειτουργεί ένα μικρό κατάστημα για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Προσφέρει διάφορα αναμνηστικά, σνακ, είδη παραλίας και άλλα είδη καθημερινής ανάγκης. Λειτουργεί καθημερινά από τις 08:00 έως τις 23:15.

Ποια είναι η πολιτική σας για το κάπνισμα;

Στο Glavas Inn προσπαθούμε να διατηρούμε ένα καθαρό και άνετο περιβάλλον για όλους τους επισκέπτες. Γι’ αυτό, το κάπνισμα απαγορεύεται μέσα στα δωμάτια. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι η μη συμμόρφωση με αυτή την πολιτική μπορεί να επιφέρει άμεσο πρόστιμο και χρέωση καθαρισμού. Ωστόσο, το κάπνισμα επιτρέπεται στα μπαλκόνια και στους εξωτερικούς χώρους.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την ομάδα marketing και συνεργασιών;

Στο Glavas Inn, υποδεχόμαστε συνεργασίες που βελτιώνουν την εμπειρία των επισκεπτών μας. Για κάθε ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με email στο hello@glavasinn.gr.

Διοργανώνετε εταιρικές εκδηλώσεις;

Ναι! Το Glavas Inn είναι στη διάθεσή σας για εταιρικές ανάγκες, όπως συσκέψεις ή retreats. Αυτές οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά τους μήνες Μάιο και Οκτώβριο. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Μπορώ να νοικιάσω αυτοκίνητο από το ξενοδοχείο;

Φυσικά! Συνεργαζόμαστε με αξιόπιστη εταιρεία και μπορούμε να σας βοηθήσουμε να νοικιάσετε αυτοκίνητο απευθείας μέσω του ξενοδοχείου. Η παραλαβή και η επιστροφή του οχήματος γίνονται στον χώρο του ξενοδοχείου, για τη δική σας διευκόλυνση.

Διατίθενται ημερήσιες εκδρομές και κρουαζιέρες από το ξενοδοχείο και πώς μπορώ να κάνω κράτηση;

Ναι, συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες εταιρείες που προσφέρουν μια ποικιλία εκδρομών στη Σιθωνία, το Άγιο Όρος και τη Θεσσαλονίκη. Μπορείτε να κανονίσετε εύκολα όλες τις κρατήσεις σας κατά την άφιξή σας στη ρεσεψιόν.

Υπάρχει παιδική χαρά εντός του ξενοδοχείου;

Ναι! Υπάρχει διαθέσιμη παιδική χαρά για τους μικρούς μας φίλους.

Πού μπορώ να στείλω την αίτησή μου για δουλειά;

Μπορείτε να μας στείλετε email στο hello@glavasinn.gr με το βιογραφικό και τη συνοδευτική επιστολή σας. Παρακαλούμε να αναφέρετε τη θέση για την οποία υποβάλετε αίτηση στο θέμα του email.